پد بهداشتی روزانه مدل Plus کرفری سایز بزرگ 20 عددی
پد بهداشتی روزانه مدل Plus کرفری سایز بزرگ 20 عددی

پد بهداشتی روزانه مدل Plus کرفری سایز بزرگ 20 عددی

Carefree Daily Plus Sanitary Pad 20pcs

کرفری

|

کرفری
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید پد بهداشتی روزانه مدل Plus کرفری سایز بزرگ 20 عددی

چند نمونه از ویژگی های پد بهداشتی در زیر برای شما گفته خواهد شد.

قابل ذکر است سایر محصولات بهداشتی مانند، کاندوم، نوار بهداشتی، پوشک بزرگسال و... نیز در دسته بندی بهداشت شخصی در سایت موجود می‌باشد.

قیمت و خرید پد بهداشتی روزانه معطر مدل Plus کرفری سایز بزرگ 20 عددی

تمام خانم های سالم از لحاظ جسمی، هر ماه دچار یک سری تغییرات هورمونی می گردند که باعث بروز مسئله ای به نام قاعدگی می گردد. برای اینکه در این دوران بدن بانوان بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد باید از محصولات بهداشتی مناسبی مثل پد و نوار بهداشتی استفاه کرد تا سلامت آنها حفظ شود. پد های بهداشتی نوعی از انواع نوار بهداشتی می باشند که خانم ها در دوران قبل از پریودی که دچار لکه بینی و ترشحات خون می شوند، از آن استفاده می کنند تا از ترشح خونریزی به بیرون از لباس و ایجاد بوی بد جلوگیری کنند. پد بهداشتی روزانه معطر کرفری، یکی از این نمونه های اورجینال می باشد که با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی، در فروشگاه اینترنتی مو تن رو به فروش می رسد تا سلامت و بهداشت شما بانوان عزیز تأمین گردد.

ویژگیهای پد بهداشتی روزانه معطر مدل Plus کرفری سایز بزرگ 20 عددی

اندازه بزرگ، قطر نازک، جذب بالا، نرم و ضد حساسیت، کنترل بوی بد تا 12 ساعت، معطر، بدون نیاز به مراقبت زیاد، قیمت اقتصادی

معرفی پد بهداشتی روزانه معطر مدل Plus کرفری سایز بزرگ 20 عددی

این پد از نوار بهداشتی بسیار نازک تر می باشد و فقط برای روزهای لکه بینی و ایجاد ترشحات استفاده می گردد. در هر بسته تعداد 20 عدد از آنها با سایز بزرگ وجود دارد که همگی قطر نازکی دارند ولی به خوبی ترشحات و رطوبت را جذب می کنند و تا 12 ساعت از انتقال بوی بد به لباس جلوگیری خواهند کرد. این پدها معطر می باشند و به دلیل داشتن همین رایحه خوش، مشام شما را از بوی آزار دهنده و نامطبوع دور می سازند. الیاف این پدها نخی و طبیعی می باشند و به هیچ عنوان، هنگام استفاده از آن در لباس زیر، احساس ناراحتی و حساسیت نخواهید داشت.  پد کرفری از 3 طرف شما را محافظت خوهد کرد و کاملا در لباس زیر شما فیت می شود. شما می توانید این پد را فقط در طول روز استفاده نمایید و خیالتان از پاکیزیگی لباس و برنتان کاملا آسوده باشد. سبکی و حجم کم این پد بهداشتی، موجب می شود تا به راحتی در کیف شما جای بگیرد و همه جا همراه شما باشد.

برند استوری کرفری

برند کرفری یکی از برندهای زیر مجموعه جانسون اند جانسون می باشد که یک کمپانی آمریکایی و البته چند ملیتی می باشد که در تولید انواع محصولات و تجهیزات پزشکی و دارویی، حرف های زیادی برای گفتن دارد. جانسون در سال 1886 توسط 3 نفر به نام های "روبرت وود جانسون " جیمز وود جانسون" و " ادوارد مید جاسون" تأسیس شد و امروزه دفتر مرکزی آن، در شهر نیوجرسی آمریکا واقع شده است. اولین محصولی که این برند به بازار ارائه کرد، ابزار پانسمان بود و کم کم شامپو بچه جانسون، چسب زخم مخصوص کودکان و بسیاری از محصولات دیگر تولید گشت. امروزه کمپانی جانسون، بیشتر از 250 زیر مجموعه دارد که در 60 کشور دنیا فعالیت دارند و در اغلب کشورهای جهان به فروش می رسند.

نحوه استفاده از پد بهداشتی روزانه معطر مدل Plus کرفری سایز بزرگ 20 عددی

خانم هایی که پریودی نامنظم دارند و یا چند روز قبل از قاعدگی، دچار لکه بینی و ترشحات می گردند می توانند این پد بهداشتی را توسط لایه چسبی که در وسط آن قرار دارد، در لباس زیر خود بگذارند تا خیالشان از بابت ترشحات به بیرون لباس راحت شود. برای حفظ بهداشت و سلامت بیشتر، هر چند ساعت یکبار باید پد بهداشتی خود را عوض کنید تا از انتقال میکروب و عفونت جلوگیری گردد.

خرید اینترنتی پد بهداشتی روزانه معطر مدل Plus کرفری سایز بزرگ 20 عددی

فروشگاه اینترنتی مو تن رو، این بار پد بهداشتی روزانه معطر کرفری سایز بزرگ را با قیمت بسیار اقتصادی و به صرفه و به صورت اورجینال، برای شما به ارمغان آورده تا بدون صرف زمان زیاد به راحتی به سایت مراجعه نمایید و خریدتان را انجام دهید و درب منزل یا هر جای دیگری که هستید دریافت کنید تا هم خریدی اقتصادی و به صرفه داشته باشید و هم به کالاهای اورجینال دسترسی پیدا کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران