شامپو ضد شوره آقایان خنک کننده نعنایی کلیر 200 میل
شامپو ضد شوره آقایان خنک کننده نعنایی کلیر 200 میل

شامپو ضد شوره آقایان خنک کننده نعنایی کلیر 200 میل

Clear Anti Dandruff Cool Menthol Shampoo 200ml

کلیر

|

کلیر
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید شامپو ضد شوره آقایان کلیر خنک کننده نعنایی 200 میل

محصولات یکی از سه غول مصرف‌گرایی جهان، یونیلیورِ بریتانیایی _ هلندی ( Unilever )، در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات آرایشی و همین طور محصولات خوراکی و غذایی و نوشیدنی‌ها، محبوبیت زیادی دارد؛ محبوبیتی روزافزون، میان مشتریان برندهایی مثل کلیر، وازلین، لوکس، داو، سیگنال، اکس و حتا برند محبوب لیپتون که تولیدکننده‌ی نوشیدنی، چای کیسه‌ای و مواد غذایی است و همگی به ابَر شرکت یونیلیور تعلق دارند. شامپو ضد شوره آقایان کلیر خنک کننده نعنایی 200 میل، یکی از قدیمی‌ترین تولیدات کلیر است که طرفداران پر و پا قرصی دارد و حالا با فرمولاسیونی تازه و کامل‌تر، از طریق فروشگاه اینترنتی موتن‌رو، در دسترتس شما عزیزان قرار گرفته است و می‌توانید اطلاعات قیمت و خرید این شامپوی پر فروش را در کنار تصویرش، در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، مشاهده کنید.

قیمت شامپو ضد شوره آقایان کلیر خنک کننده نعنایی 200 میل

محصولات کلیر در تمام این سال‌ها با قیمت مناسب و کیفیت بالا شناخته شده است و به همین دلیل نیز یکی از یشنهادهای ویژه‌ی فروشگاه اینترنتی موتن‌رو است. می‌توانید اطلاعات قیمت شامپو ضد شوره آقایان کلیر خنک کننده نعنایی 200 میل را در کنار عکس این محصول در فروشگاه اینترنتی Mootanroo مشاهده کنید.

ویژگی‌های شامپو ضد شوره آقایان کلیر خنک کننده نعنایی 200 میل

  • تغذیه‌‌کننده‌ی پوست سر در هر سه لایه ( درم، اپیدرم، هیپودرم )
  • حاوی پرونوتریوم 10
  • حاوی زی _ ان _ پی _ تی
  • حاوی کلیمبوزول
  • حاوی ترکیبات ضد شوره با دو برابر قدرت بیشتر
  • تغذیه‌کننده‌ی فولیکول با مجموعه‌ی کاملی از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • برطرف کننده‌ی انواع شوره‌های خشک و چرب
  • مناسب برای انواع طبع موی آقایان (خشک و چرب و جز این‌ها)
  • نرم‌کننده و براق کننده‌ی مو
  • از بین برنده‌ی قارچ‌های شوره‌ ساز مثل مالاسزیا فورفور
  • از بین برنده‌ی عوامل شوره ساز مثل سلول‌های مرده و چربی بیش از حد پوست سر
  • ویسکوزیته‌ی کرمی (حالت کرمی) و کف سازی قوی
  • خوش‌بو کننده‌ی مو با رایحه‌ا‌ی دلپذیر و پایدار
  • محصولی محبوب در میان مصرف کنندگان با جلب رضایت بیش از نود درصد مشتریان

تأثیر استفاده از شامپو ضد شوره آقایان کلیر خنک کننده نعنایی 200 میل

پوست سر آقایان ضعیف‌تر از پوست سر خانوم‌هاست و به همین دلیل، بیشتر در معرض چرب شدن و در نتیجه بروز شوره قرار دارد. فرمولاسیون انحصاری کلیر، با برخورداری از ترکیب پرونوتریوم 10 که مجموعه‌ای از ویتامین‌ها ( E، A، C، B ) و مواد معدنی مختلف است، هر سه لایه‌ی پوست سر را تغذیه می‌کند و با برخورداری از مواد فعال مؤثری که دارد تا دو برابر خواص ضد شوره‌ی قوی‌تری دارد و طیف گسترده‌ای از عوامل شوره‌ساز ( هم شوره‌ی چرب و هم شوره‌ی خشک ) را، از چربی پوست سر گرفته تا قارچ‌های شوره‌ساز مانند مالاسزیافورفور را از بین می‌برد و مویی نرم و لطیف و مقاوم را به شما هدیه می‌دهد.

روش استفاده از شامپو ضد شوره آقایان کلیر خنک کننده نعنایی 200 میل

مقدار مناسبی از شامپو ضد شوره آقایان کلیر خنک کننده نعنایی 200 میلرا کف دست‌تان بریزید. آب را به گرمای کمی بیشتر از ولرم رسانده و از فشار پخش شده‌ی دوش آب استفاده کنید. شامپو را روی موهای‌تان ماساژ دهید و روی همه‌ی سطح پوست سرتان پخش کنید. پس از آب‌کشی موها را به روش صحیح (گذاشتن و برداشتن حوله) خشک کنید و ترجیحاً از خشک کن، دست کم از خشک کن با حرارت بالا، استفاده نکنید. این محصول برای استفاده‌ی روزانه هم مناسب است و عوارض جانبی و محدودیتی ندارد.

خرید اینترنتی شامپو ضد شوره آقایان کلیر خنک کننده نعنایی 200 میل

شما می‎‌توانید برای خرید اینترنتی شامپو ضد شوره آقایان کلیر خنک کننده نعنایی 200 میل و یا سایر محصولات فروشگاه اینترنتی موتن‌رو، ضمن دریافت اطلاعات دقیق در خصوص قیمت و روش خرید و ویژگی‌های محصولات مورد نظرتان، به راحتی کالای مطلوب‌تان را سفارش دهید تا گروه تحویل سفارش فروشگاه اینترنتی ،mootanroo آن را در سریع‌ترین زمان ممکن در مکان مورد نظر شما به دست‌تان برسانند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

sara tavakoli

۱۳۹۷/۸/۲۳

5