پد بهداشتی روزانه مدل Large سپتونا 28 عددی
پد بهداشتی روزانه مدل Large سپتونا 28 عددی

پد بهداشتی روزانه مدل Large سپتونا 28 عددی

Septona Large Daily Sanitary Pad 28Pcs

سپتونا

|

سپتونا
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید پد بهداشتی روزانه مدل Large سپتونا 28 عددی

با توجه به تغییرات هورمونی که هر خانم و دختر خانمی در ماه با آن مواجه می شوند نیاز به استفاده از محصولاتی دارند تا بتوانند با خیال راحت به فعالیت های روزانه شان بپردازند. . نوار بهداشتی روزانه مدل Large سپتونا 28 عددیمی‌تواند نیاز یک ماه هرخانم بالغ را برطرف کند. این پدها بسیار نازک‌تر و کوچک‌تر از نوار بهداشتی هستند و برای بین دوره‌ی عادت ماهانه که گاهی امکان بروز ترشح وجود دارد بسیار کاربردی است و احساس تمیزی، خشکی و راحتی که این پد فراهم می‌کند باعث رفع شدن نگرانی در تمام طول روز می‌شود  و از آلوده و کثیف شدن لباس زیر جلوگیری می‌کند. پد سپتونا دارای سیستم Drynet است که باعث جذب فوق العاده می شود همچنین ضد حساسیت است.

قابل ذکر است سایر محصولات بهداشتی مانند، کاندوم، پوشک بزرگسال، تامپون و... نیز در دسته بندی بهداشت شخصی در سایت موجود می‌باشد.

قیمت و خرید پد بهداشتی روزانه مدل Large سپتونا 28 عددی

اگر شما از آن دسته بانوانی هستید که قاعدگی های نا منظم دارید و چند روز قبل از شروع این دوران دچار لکه بینی و ترشحات خون می شوید، پیشنهاد می دهیم تا از انواع پدهای بهداشتی به جای نوار بهداشتی استفاده کنید تا هم احساس راحتی بیشتری داشته باشید و هم از تولید بوی بد و ترشحات مرطوب به لباس جلوگیری نمایید. پد بهداشتی روزانه مدل Large سپتونا یکی از این نمونه محصولات می باشد که قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای دارد و در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود می باشد تا بانوان عزیز آن را سفارش دهند.

ویژگیهای پد بهداشتی روزانه مدل Large سپتونا 28 عددی

سایز بزرگ، مناسب استفاده روزانه، نازک، جذب زیاد، بدون عطر، نرم، حداکثر احساس خشکی در طول روز، ضد حساسیت

معرفی پد بهداشتی روزانه مدل Large سپتونا 28 عددی

این پد محصل کشور یونان می باشد که اندازه بزرگی دارد و در جعبه ای 28 عددی قرار گرفته اند. جعبه به رنگ زیبایی آبی آسمانی می باشد که عکس پروانه های آبی و صورتی و سفید روی آن کشیده شده و ظاهری زیبا و زنانه به آن بخشیده است. سایز این مدل از پد بهداشتی از دیگر پدها، 23% بزرگتر می باشد و به راحتی تمام لباس زیر را پوشش می دهد تا کاملا ترشحات و رطوبت را به خود جذب کند و چیزی از آن خارج نگردد تا از ایجاد بوی بد جلوگیری شود. قطر نازکی دارد و جذب بالایی به همراه خواهد داشت و کاملا ضد حساسیت و بدون رایحه می باشد. جنس آن نرم و الیاف سلولزی دارد و دارای سیستم drynet می باشد که بالاترین میزان خشکی را در طول روز به همراه خواهد داشت. شما هم در صورت تمایل می توانید از طریق فروشگاه مو تن رو پد بهداشتی سپتونا را خریداری نمایید و ضامن سلامت خود باشید.

برند استوری سپتونا

برند سپتونا در سال 1975 در کشور یونان بنیان گذاری شد. این برند در ابتدا با تولید گوش پاک کن شروع به کار کرده و کم کم خط تولیدش را وسعت بخشید. پس از مدتی این برند به تولید محصولات بهداشت شخصی از جمله انواع نوار و پد بهداشتی، دستمال مرطوب آرایشی و پنبه پرداخت و امروزه با گذشت بیشتر از 40 سال از فعالیتش، به یکی از برترین برندها تبدیل گشته که محصولاتش را به اغلب کشورها از جمله ایران صادر می کند. تمام محصولات بهداشتی این برند از پنبه طبیعی و خالص گرفته شده اند و در فرمولاسیون آنها، از عطر و رایحه های طبیعی استفاده شده است که همگی این محصولات نرم و ضد حساسیت می باشند. علاوه بر بانوان، سپتونا برای کودکان و افراد سالمند هم محصولاتی را تولید کرده تا نیازهای تمام افراد جامعه را جوابگو باشد. برند مواد غذایی سلامت Welly هم یکی از زیر مجموعه های سپتونا می باشد که انواع مواد غذایی و صبحانه های سالم را تولید می کند.

نحوه استفاده از پد بهداشتی روزانه مدل Large سپتونا 28 عددی

خانم هایی که پریودی نامنظم دارند و یا چند روز قبل از قاعدگی، دچار لکه بینی و ترشحات می گردند می توانند این پد بهداشتی را توسط لایه چسبی که در وسط آن قرار دارد، در لباس زیر خود بگذارند تا خیالشان از بابت ترشحات به بیرون لباس راحت شود. برای حفظ بهداشت و سلامت بیشتر، هر چند ساعت یکبار باید پد بهداشتی خود را عوض کنید تا از انتقال میکروب و عفونت جلوگیری گردد.

خرید اینترنتی پد بهداشتی روزانه مدل Large سپتونا 28 عددی

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مو تن رو، به صورت یکجا تنوع بالایی از محصولات ارایشی و بهداشتی را داشته باشید که همگی از قیمتهای مناسب و کیفیت بالا برخوردار می باشند تا همه افراد با هر نوع سلیقه ای که هستند، به کالای مورد نظر خود به راحتی دست پیدا کنند. اگر قبل یا بعد از خرید از مو تن رو هم دچار هر نوع سؤالی شدید می توانید از طریق کارشناسان و مشاوران با ما در میان بگذارید تا از خرید خود اطمینان خاطر پیدا کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران