نوار بهداشتی مولپد اولترا سایز متوسط  بسته ده عددی
نوار بهداشتی مولپد اولترا سایز متوسط  بسته ده عددی

نوار بهداشتی مولپد اولترا سایز متوسط بسته ده عددی

Molped Ultra Sanitary Pad Medium 10pcs

مولپد

|

مولپد
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

نوار بهداشتی مولپد اولترا سایز متوسط 10 عددی نوار بهداشتی مولپد سایز متوسط 10 عددی با لایه رویی مشبک و نرم مناسب استفاده طولانی مدت بوده و هیچگونه آسیبی به پوست وارد نمی کند و همچنین در طول مدت استفاده باعث ایجاد حس خشکی می گردد. این نوار با دارا بودن سیستم جذب ویژه خود هرگز موجب مرطوب شدن لباس شما نمی گردد و یک کنترل کننده فوق العاده بوهای نامطبوع است. سایز متوسط این محصول به دلیل نازک تر بودن مناسب سفر است. جهت خرید نوار بهداشتی از برند های مختلف می‌توانید به دسته بندی نوار بهداشتی در فروشگاه اینترنتی موتن رو مراجعه نمایید.

قیمت و خرید نوار بهداشتی مولپد اولترا سایز متوسط 10 عددی نوار بهداشتی که از مهمترین محصولات سلامت بانوان در طول دوره قاعدگی می باشد، به دلیل اهمیت ویژه ای که در حفظ بهداشت بدن دارند، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بانوان در زمان استفاده از آن احساس راحتی داشته باشند. نوار بهداشتی مولپد اولترا، یکی از این محصولات اورجینال می باشد که با قیمت اقتصادی و مناسب در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود می باشد تا شما با خیال راحت آن را خریداری نمایید و به صورت ماهانه استفاده نمایید.

ویژگی های نوار بهداشتی مولپد اولترا سایز متوسط 10 عددی بسیار نازک، سیستن اولترا برای جذب بالاتر، ضد حساسیت، بالدار، نرم و لطیف، دارای گرانول شنی، سایز متوسط، قیمت اقتصادی معرفی نوار بهداشتی مولپد اولترا سایز متوسط 10 عددی این محصول ترک که در چند سال اخیر در کشور ایران هم تولید می گردد، در یک بسته بندی 10 عددی موجود می باشد و جنسی بسیار نرم همچون پنبه دارد که از ایجاد حساسیت جلوگیری خواهد کرد. نوار بهداشتی مولپد اولترا، به جای پودر های جاذب، دارای گرانول می باشد که به صورت شنی می باشد و سرعت جذب خون را بالاتر و بیشتر می کند تا شما در طول روز، حداکثر احساس خشکی را داشته باشید.

این محصول سایز متوسطی دارد و بسیار نازک می باشد و در هنگام استفاده از آن، احساس راحتی و سبکی خواهید داشت به گونه ای که هوا به راحتی از لباس شما عبور خواهد کرد و دچار سوزش و التهاب پوست نخواهید شد. شما می توانید با استفاده از بالهای پهن این نوار آن را در لباس خود فیت کنید تا از جا به جایی و ترشح مایعات به بیرون جلوگیری کرده باشید. برند استوری مولپد برند مولپد برای اولین بار در سال 1378 شمسی، در کشور ترکیه توسط کمپانی حیات کیمیا تولید شد و در سال 1389، به بازار داخلی ایران وارد گشت. مولپد دارای انواع نوار بهداشتی اولترا، کلاسیک و اکسترا می باشد که هر کدام ویژگیهای خاصی برای بانوان دارند. در سال 1383، انواع پدهای بهداشتی مولپد در ترکیه تولید شد که چند سال بعد به کشور ایران وارد شدند.

در سال 1390، کمپانی به نام پارس حیات که زیر مجموعه کمپانی ترکیه ای حیات کیمیا می باشد، در شهر ابهر زنجان تأسیس گشت که انواع برندهای مولفیکس، مولپد، جولی، ببم، تنو و پاپیا را تولید می کند که همگی از کیفیت بسیار بالا و فروش ویژه ای در بین مصرف کنندگان برخوردار می باشند. نحوه استفاده از نوار بهداشتی مولپد اولترا سایز متوسط 10 عددی ابتدا نوار سیلیکونی روی چسب حرارتی وسط نوار بهداشتی را بردارید و پس از چسباندن آن به لباس زیر، باله های نوار را هم به دو طرف لباس زیر بچسبانید تا کاملا فیت شود و از ترشح خونریزی به بیرون جلوگیری کند. برای رعایت بهداشت و سلامت بیشتر، با توجه به میزان خونریزی خود، هر چند ساعت یکبار نوار را تعویض نمایید. خرید اینترنتی نوار بهداشتی مولپد اولترا سایز متوسط 10 عددی خریدی اقتصادی با کمترین هزینه، صرف کمترین میزان وقت، اطلاع از ویژگیها و مشخصات محصولات آرایشی و بهداشتی در سایت مو تن رو، مشاوره با کارشناسان و متخصصان در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی، دسترسی آسان و راحت به کالاهای مورد نظر، تنوع بالای محصولات از تمام برندهای معروف ایرانی و خارجی هم برای خانم ها، هم آقایان و هم کودکان همگی از مهمترین مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو می باشند.

شما می‌توانید برای حفظ بهداشت شخصی در کنار محصولات سلولوزی از ژل شستشوی بانوان لافارر نیز استفاده نمایید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

زهرا اسدی

۱۳۹۸/۱۱/۲۴

5

زهرا اسدی

۱۳۹۸/۱۱/۲۴

5

نرگس نجفی

۱۳۹۸/۴/۲۱

5

سیما رحمتی

۱۳۹۸/۱/۱۰

5