ژل شستشوی صورت ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب سینره 200 میل
ژل شستشوی صورت ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب سینره 200 میل

ژل شستشوی صورت ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب سینره 200 میل

Cinere Anti Pollution Daily Face Wash For Oily Skins 200ml

سینره

|

سینره
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید ژل شستشوی صورت ضد الودگی هوا سینره مخصوص پوست چرب

پاک کننده های صورت که به منظور تمیزی و پاکسازی کامل پوست از آلودگی ها به کار برده می شوند، به صورت ژل، فوم، محلول و تونر موجود می باشند که هر کدام کارایی خاص خودش را دارد و شما می توانید با توجه به نوع پوست و نیازی که دارید، یکی از آنها را خریداری نمایید. ژل شستشوی صورت سینره، از نمونه های ایرانی و بسیار با کیفیت محصولات پاک کننده پوست می باشد که از برندهای خارجی، قیمت پایین تری دارد و شما می توانید با خرید ژل شستشوی صورت ضد الودگی هوا سینره مخصوص پوستهای چرب200 میل، از فروشگاه اینترنتی مو تن رو، کالایی با کیفیت و وطنی را خریداری نمایید.

برای خرید ژل شستشوی صورت ضد الودگی هوا سینره مخصوص پوستهای چرب200 میل ، باید اطلاعت خود را افزایش دهید وسپس اقدام به خرید نمایید. از مهمترین ویژگی های ژل شستشوی صورت می توان به مواردزیر اشاره کرد: این ژل ایرانی، به صورت پمپی و در حجم 200 میل موجود می باشد ژل شستشوی سینره، به منظور پاکسازی عمیق پوست از آلودگی ها و چربی های محیطی به کار برده می شود و با کنترل چربی پوست، از ایجاد جوش های سر سیاه جلوگیری می کند. این ژل، پوست را مرطوب و آبرسانی کرده و باعث تنظیم PH پوست می گردد. ژل شستشوی صورت ضدآلودگی هوا، آنتی باکتریال بوده و پوست را ضد عفونی می کند و با داشتن عصاره های گیاهی، از ایجاد التهابات و قرمزی پوست جلوگیری می کند. ژل سینره منشأ کاملا گیاهی دارد و فافد مواد شیمیایی حساسیت زا مثل صابون می باشد و پاک کننده بسیار ملایمی برای پوست به شمار می آید. عصاره ای گیاهی به نام مورینگا در این محصول وجود دارد که به محافظت از پوست در مقابل آلودگی ها و از بین بردن آنها کمک بسیاری می کند و به همین دلیل، استفاده از این ژل به تمام خانم هایی که دارای پوست چرب می باشند توصیه می گردد.

خرید اینترنتی ژل شستشوی صورت ضد الودگی هوا سینره مخصوص پوستهای چرب 200 میل

اگر به دنبال مکانی برای تهیه تمام مایحتاج آرایشی و بهداشتی خود و دیگر عزیزانتان با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی و البته با کیفیت اورجینال هستید، فروشگاه اینترنتی مو تن رو دقیقا همانجاست. شما می توانید برای خود و بقیه افراد خانواده بدون محدودیت سن و جنسیتی، کالاهای مرغوب و با کیفیت را با مناسبترین قیمت ها خریداری نماید و قبل از خرید، از تمام مشخصات و ویژگیها و روش استفاده از کالا هم آگاه گردید تا متناسب با نیازتان، خریدی درست و به جا انجام دهید. با خرید اینترنتی ژل شستشوی صورت ضد الودگی هوا سینره مخصوص پوستهای چرب200 میل، صاحب کالایی اورجینال و با کیفیت وطنی شوید. برای تهیه اینترنتی تونر الارو از فروشگاه اینترنتی مو تن رو به لینک کورد نظر رجوع کنید. برند سینره در سال 1376 کمپانی به نام طبیعت زنده، دست به تولید محصولات مراقبتی و محافظت از پوست و مو زد که پایه آنها گیاهی می باشد. این محصولات به نام سینره نامگذاری شدند. این برند پس از دو سال یعنی در سال 1388، به دلیل کیفیت بالا توانست به عنوان یکی از برترین برندهای ایرانی شناخته شود. شرکت طبیعت زنده شرکتی دانش بنیان می باشد که با همکاری طیف وسیعی از متخصصان و کارشناسان خبره در زمینه زیبایی و سلامت پوست و مو، محصولات متععدی را تولید کرده و به کشورهای دیگر هم صادر می کند.نشست هایی در زمینه سلامت و بهداشت پوست مو که هم در داخل ایران و هم در کشورهایی مثل انگلستان صورت گرفته است و استفاده از آزمایشگاه های کشورهایی مثل سوئیس و فرانسه به منظور انجام آزمایشات و تهیه فرمولاسیون های پیشرفته برای محصولات، از جمله مزایای محصولات برند سینره می باشند.

روش استفاده از ژل شستشوی صورت سینره

ابتدا پوست صورت خود را با آب ولرم مرطوب کنید و بعد مقداری از ژل را روی پوست بزنید و ماساژ دهید تا آلودگی ها و چربی ها را بزدایید بعد از دو دقیقه، کاملا پوستتان را با آب ولرم آبکشی نمایید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

زهرا سپهری جوان

۱۴۰۰/۶/۱۳

2

مینا غ

۱۳۹۹/۸/۲۰

5

fatemeh ghahremani

۱۳۹۹/۸/۱۸

5

Arezoo P

۱۳۹۹/۷/۲۴

2

120,000