سوهان ناخن Z.ONE مدل Z-151
سوهان ناخن Z.ONE مدل Z-151

سوهان ناخن Z.ONE مدل Z-151

Z.ONE Rasp Z-151

زد.وان

|

زد.وان
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

سوهان ناخن Z.ONE مدل Z-151‌

استفاده از انواع سوهان های ناخن یکی از مهمترین روش‌های خانم‌ها برای داشتن ناخن های زیبا است. به هر حال برای این که شما بتوانید ناخن‌های خود را به حد کمال زیبایی برسانید می‌توانید چند سوهان ناخن خوب را تهیه کنید تا ناخن‌های شما هم مانند دیگران بسیار زیبا شود.

سوهان ناخن Z.ONE مدل Z-151  بهترین مدل سوهان ناخن آلومینیومی این برند است دسته بسیار خوش دستی دارد و قسمت زبر آن فرسایش بسیار اندکی دارد. برای همین می‌شود آن را تا سال‌ها استفاده کرد و از آن لذت برد. خیلی‌ها می‌گویند سوهان ناخن Z.ONE مدل Z-151 خراب نمی‌شود و دلیل دوباره خریدن آن از سایت مو تن رو گم  کردن یا هدیه دادن این سوهان ناخن مرغوب است. ناخن شما چه به صورت کاشت و چه طبیعی باشد می‌توانید با یک سوهان ناخن Z.ONE مدل Z-151  به خوبی آن را شکل دهید این سوهان ناخن برای ناخن‌های پا نیز یک انتخاب بی نقص است. زیرا یکی از بهترین اجناس به کار رفته در ساخت سوهان ناخن در سوهان ناخن Z.ONE مدل Z-151‌ به کار رفته است. این سوهان ناخن بسیار مرغوب را به راحتی می‌توانید در کیف لوازم آرایش خود جای دهید و در هر جایی از آن استفاده کنید.

سوهان ناخن Z.ONE مدل Z-151‌ کمترین اثر حساسیت‌ زا را بر روی پوست شما بجا می‌گذارد و همین امر نیز سبب شده است که یکی از بهترین‌های سوهان ناخن باشد.

نحوه استفاده

سوهان ناخن Z.ONE مدل Z-151‌ را با کمترین فشار بر روی قسمت های ناهموار فشار دهید. زبری سوهان ناخن Z.ONE مدل Z-151 به حد است که با کمترین فشار می‌توانید ناخن‌های خود را هموار کنید.

تأثیر استفاده

با استفاده از سوهان ناخن Z.ONE مدل Z-151 می توانید ناخن های خود را به راحتی صاف  و یک دست کنید و همین امر سبب می‌شود تا ناخن‌های شما  با استفاده از این سوهان ناخن زیباتر به نظر بیاید.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

مینا خسروی

۱۳۹۸/۲/۲۱

5

نیلوفر ظهراب زاده

۱۳۹۷/۱۲/۹

5

75,000

%7

69,750