کرم ترک پا دیپ سنس حجم 75 میل
کرم ترک پا دیپ سنس حجم 75 میل

کرم ترک پا دیپ سنس حجم 75 میل

دیپ سنس

|

دیپ سنس
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید کرم ترک پا دیپ سنس حجم 75 میل

کرم ترک پا دیپ سنس یک محصول مراقبتی پوست بسیار کاربردی برای حفاظت از پوست پا است. این محصول با تقویت پوست به وسیله ترکیبات غنی از ویتامین و پروتئین خود از ایجاد خشکی و ترک پوست جلوگیری می‌کند. این محصول حاوی اسید لاکتیک جهت لایه برداری سلول های مرده پوست پا است. از کرم ترک پا دیپ سنس برای لایه برداری و از بین بردن پوست مرده آرنج و زانو هم می‌توانید استفاده کنید. آبرسانی عمیق پوست موجب می‌شود این کرم خشکی و ترک پوست پا را درمان کند و از ایجاد مجدد آن جلوگیری کند.
پا عضو مهمی از بدن است که معمولا ما مراقبت از آن را جدی نمی‌گیریم. ایستادن های طولانی، فعالیت های ورزشی، قرار گرفتن زیاد پا داخل کفش و از این قبیل دلایل گاهی موجب ایجاد خشکی و ترک کف پا می‌شود. استفاده مداوم از کرم ترک پا دیپ سنس می‌تواند از این مساله جلوگیری کند و از پوست پا شما حفاظت کند. از دیگر ویژگی های این کرم رفع خستگی پا و ایجاد حس خنکی در کف پا است. این محصول خواص آنتی باکتریال هم دارد که از ایجاد و رشد باکتری ها در پا جلوگیری می‌کند.
ترکیبات این کرم پا غنی از مواد مفید برای پوست همچون موم زنبور عسل، اسید لاکتیک، اوره، روغن آملا و عصاره میوه های استوایی است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

59,500

%15

50,575